معاون رییس جمهوری: از گردنه سخت تحریم‌ها و محدودیت‌ها گذشتیم

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: به‌رغم همه فشارهای اقتصادی، محدود کردن منابع نفتی، منع مراودات مالی و ارتباطات با کشورهای دیگر با رهبری آیت الله خامنه‌ای، تمهیدات دولت و وحدت مردم توانستیم از این گردنه سخت عبور کنیم و چهل و دومین سالگرد انقلاب را با اقتدار وبدون ترامپ پشت سر گذاشتیم.

به گزارش اگزیم نیوز، حسینعلی امیری روز دوشنبه در آیین افتتاحیه طرح های ارزش افزوده شهرستان رباط کریم، گفت: فعالیت ها و موفقیت های اقتصادی کشور به رغم مشکلات جدی انجام شد و به دست آمده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طی چهل و دو سال با حوادث های مختلف و اقدامات منافقان کوردل در هم آمیخته شد که تمامی نداشته و ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اضافه کرد: اما دلاوری، ایثار و فداکاری مردم، نیروهای بسیج و سپاهی، انتظامی و همه آحاد جامعه به رهبری ولایت فقیه باعث شد که اکنون ما در این جایگاه و دشمن با ذلت و خواری در جایگاه و شرایط کنونی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، پنج طرح شامل سالن ورزشی یقه، پارک پادگان ها،سرای محله کیکاور، مدرسه ۱۰ کلاسه منجیل آباد و سرای محله شتر خوار با ٣٠ میلیارد تومان اعتبار در آیین‌های جداگانه‌ای با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری، فرماندار و برخی از مسئولان محلی این شهرستان به بهره برداری رسید.

کد خبر 40874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =