تخفیف ۲۰ درصدی کیف و کفش شب عید

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده تمام واحدهای صنفی عرضه کننده کیف و کفش در این جشنواره در شب عید، کالاهای خود را با ۲۰ درصد تخفیف به مردم عرضه می کنند.

به گزارش اگزیم نیوز، رسول شجری، افزود: این جشنواره به همت اتاق اصناف ایران در سراسر کشور برگزار می شود و هموطنان با استقبال از این طرح می توانند کالاهای خود را با ۲۰ درصد کمتر از قیمت آن در بازار خرید کنند.

وی با بیان اینکه ضروری است که با تعامل و همکاری تشکل های صنفی، اصناف و مردم جشنواره فروش ویژه نوروزی به صورت متحدالشکل در کشور به اجرا درآید، گفت: در بررسی نحوه برگزاری این جشنواره با سایر همکاران خود تصمیم بر این شده که برخی از معابر عرضه کننده کیف و کفش زنانه، بچه گانه، مردانه و یا اسپرت در سطح شهر تهران آذین بندی و چراغانی شود تا محیط مناسبی را برای خرید مردم در شب عید آماده کنیم.

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران با اشاره به مزیت های اجرای این طرح تاکید کرد: باغ سپهسالار، خیابان فردوسی و دروازه دولت از معابری است که پیشنهاد چراغانی و آذین بندی داده شده تا مردم و خانواده ها با خوشحالی بیشتری بتوانند خرید های مورد نیاز شب عید خود را انجام دهند.

شجری در پاسخ به اینکه اجرای این طرح از چه زمان آغاز می شود، گفت: تمام تلاش واحدهای صنفی و اصناف این است که جشنواره فروش ویژه نوروزی از اول اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور اجرایی شود، تا مردم خریدهای خود  در موعد و زمان مقرر و قبل از تحویل سال نو انجام دهند.

عضو جشنواره فروش ویژه نوروزی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره رقابت خوبی را در بین واحدهای صنفی برای عرضه کالاهای مورد نیاز شب عید به وجود میآورد و اتاق اصناف ایران باید با تبلیغات گسترده مردم را برای خریدهای نوروزی از این جشنواره تشویق کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از نظر روحی و روانی در جامعه نشاط، شادابی بسیار خوبی خواهد داشت، گفت: پیشبینی ما این است که بین یک هزار تا ۱۵۰۰ واحد صنفی عرضه کننده کیف و کفش در تهران در این طرح با ما مشارکت کنند.

رئیس اتحادیه کفاشان دست دوز تهران، افزود: دولت اعلام کرده است که عیدی کارکنان و کارگران به همراه حقوق و دستمزد آنها در پایان بهمن ماه پرداخت خواهد شد، لذا ضروری است این جشنواره فروش کالا به مردم نیز از اول اسفند ماه آغاز شود.

شجری در عین حال تاکید کرد: برای رسیدن به نتیجه دلخواه در این طرح اتاق اصناف باید تبلیغات خود را آغاز کند که در این جشنواره مردم می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

پیش از این اتحادیه کفاشان دست دوز تهران در این خصوص در بین همکاران خود اطلاع رسانی کرده است که در این جشنواره ۳۰۰ واحد صنفی در باغ سپهسالار تهران، ۱۲۰ واحد صنفی در خیابان انقلاب و ۱۲۰ واحد صنفی در امامزاده حسن و ۱۵۰ واحد صنفی در بهارستان و مراکز تجاری محدوده این میدان مشارکت فعالی داشته باشند.

کد خبر 40868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =