رییس سازمان بازرسی: قوانین خصوصی‌سازی دارای اشکالات ساختاری است

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: قوانین خصوصی‌سازی یک سری اشکالات ساختاری دارد که با همکاری مجلس شورای اسلامی در حال بررسی برای رفع آن هستیم.

به گزارش سه شنبه اگزیم نیوز؛ حجت‌الاسلام حسن درویشیان پیش از سرکشی از واحدهای تولیدی استان گلستان اظهار داشت: از عمده مشکلات خصوصی‌سازی دقت نظر کامل نداشتن در خصوص اهلیت و صلاحیت فرد مورد نظر است (که واگذاری به او انجام می شود) و یا در واگذاری‌ها قیمت کارشناسی مناسب و واقعی داده نمی‌شود و حتی برخی از آنها با قیمت بسیار نازل‌تر از نرخ واقعی واگذار شده است.

رییس سازمان بازرسی گفت: البته این موضوع مربوط به واگذاری‌های قدیمی است و طی چند سال اخیر کمتر شاهد این مسائل هستیم.

وی در خصوص تعیین تکلیف ارزهای بازگشت داده نشده ۴۲ هزار ریالی توسط صادرکنندگان و واردکنندگان گفت: برخی از این افراد به مشکلاتی مانند تحریم و مسائل ارزی برخوردند و البته عده‌ای هم ارز دولتی را که خارج کردند هنوز موفق به بازگرداندن آن نشده اند که انتظار داریم خود این افراد مشکلات مربوطه را برطرف کنند.

درویشیان اضافه کرد: البته برای ارزهای بلوکه شده در کشورهای مختلف همچون کره جنوبی که همگان در دنیا به این مساله واقف هستند، به دنبال حل مشکل هستیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین امروز سه شنبه از دادسرای عمومی و انقلاب شهر فاضل‌آباد از توابع شهرستان علی‌آبادکتول دیدن کرد.

کد خبر 40732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =