نوبخت: یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار به لرستان اختصاص یافت

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: یکهزارو ۴۵۰ میلیارد تومان به ۳۲ طرح مازاد بر اعتبار موجود در اعتبارات متمرکز لرستان اختصاص یافت.

محمد باقر نوبخت شامگاه دوشنبه در نشست جمع‌بندی سفر یک روزه به لرستان اظهار داشت: یکهزارو ۴۵۰ میلیارد تومان به ۳۲ طرح مازاد بر اعتبارات موجود در اعتبارات متمرکز اختصاص یافت و این افتخاری خواهد بود که قبل از آنکه دوره خدمتگزاری دولت تمام شود سفر دیگری به لرستان داشته باشیم و شاهد افتتاح طرح‌ها شویم.

وی گفت: ۲ هزار مسکن محرومین در کنار پروژه های عمرانی سیل در مدت یک سال گذشته افتتاح شد، ما نباید از افتخار و توفیق خدمت گذاری غافل شویم و برای سایر موارد استان و حل مشکلات این افتخار ما خواهد بود که باز هم گرد هم بیایم و بتوانیم خدمتی انجام دهیم.

وی گفت: امروز طبق لیست تنظیم شده استاندارلرستان به بررسی ایستگاه به ایستگاه و بازدید از مناطق مختلف استان و پروژه‌های مختلف پرداختیم. 

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به سفر پیش تر رئیس امور پایش سازمان و احصاءموارد قبل از این سفر،گفت: من قدردان شما هستم و مطالبی که بیان کردید بسیار سنجیده و درست است.

براساس این گزارش، نوبخت که به دعوت دی ماه امسال سیدموسی خادمی استاندار لرستان به این استان سفر کرده است.

بازدید از طرح بازسازی پل های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان،  تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک، استادیوم یکهزار و ۵۰۰ نفری و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی از جمله برنامه های نوبخت در خرم آباد است.

افتتاح پالایشگاه، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر ، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از ۲ پل سیل زده بابازید و پران پرویز از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر خواهد بود. 

 

 

کد خبر 40716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =