رئیس کل بیمه مرکزی: بیمه، فضای کسب و کار را بهبود می‌بخشد

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی رشد صنعت بیمه را نشان از رشد اقتصادی دانست و گفت: بیمه باعث بهبود فضای کسب و کار می‌شود.

به گزارش اگزیم نیوز، غلامرضا سلیمانی امیری روز یکشنبه در آیین افتتاح شعبه بیمه دانا در شهرستان دزفول با بیان اینکه بیمه شاخص رشد یافتگی اقتصادی هر کشور است، افزود: فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای باعث توسعه کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه روند سرمایه گذاری شرکت‌های تولیدی و سرمایه گذاران درصورت احساس آرامش و اطمینان تسهیل می‌یابد، ادامه داد: شرکت‌های معتبر بیمه‌ای ریسک شرکت‌های تولیدی را کم می‌کنند و در حوادث مختلف نظیر آتش سوزی، شخص ثالت، زلزله و دیگر موارد به عنوان پشتیبان وارد عمل می‌شوند.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: افتتاح چند شعبه از شرکت‌های بیمه‌ای را در سفر به استان خوزستان در دستور کار قرار دادیم تا به مردم مقاوم این استان اعلام کنیم آماده خدمت رسانی به آنها هستیم.

وی افزود: با افتتاح این شعبه‌ها فقط اشتغال مستقیم مدنظر ما نیست بلکه این شعبه‌ها را به عنوان مقری برای حضور مردم و پیگیری خسارات آنها افتتاح می‌کنیم.

سلیمانی امیری با بیان اینکه شبکه فروش بیمه در استان خوزستان خیلی قوی نیست، اظهارداشت: برای توسعه و آشنا کردن مردم با بیمه‌ها باید کارگزاری‌ها و نمایندگی‌ها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به شکوفایی و رشد و علاقه برای ترویج فرهنگ بیمه‌ای افزود: بیمه دانا یکی از شرکت‌های معتبر در کشور و خوزستان است که مدیر جدید آن توانسته بخش عمده‌ای از مشکلات مالی و نقدینگی خود را برطرف کند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران نیز در این آیین با گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم شهرستان دزفول در دوران دفاع مقدس زیر بمباران دشمن ایستادند و اگر خون شهدا و پایمردی مردم این خطه نبود امروز شاهد افتتاح شعبه بیمه دانا در این شهرستان نبودیم.

محمد کریمی افزود: امیدواریم مردم ولایتمدار دزفول از خدمات بیمه دانا به خوبی بهره مند شوند.

دکتر ابراهیم کاردگر نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه دانا نیز در این آیین گفت: تعداد شعبه‌های بیمه دانا تا سال ۱۳۹۸، ۶۶ شعبه بود که امسال این تعداد به ۷۲ شعبه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه خوزستان جزو استان‌های اقتصادی کشور است، افزود: دزفول دومین شهرستان استان و جزو شهرستان‌های برخوردار خوزستان به شمار می‌رود از این رو شعبه بیمه دانا به عنوان شعبه شمال خوزستان در این شهرستان راه اندازی شد.

مهدی زمانی سرپرست شعبه بیمه دانا شمال خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: دفتر مرکزی بیمه دانا در شمال خوزستان امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی در شهرستان دزفول به بهره برداری رسید و با افتتاح آن به طور مستقیم برای هشت نفر اشتغالزایی شد.

وی افزود: دفتر بیمه دانا جمعیتی حدود ۵۰ هزار نفر را در شهرستان‌های شمال خوزستان نظیر دزفول، شوش، شوشتر، اندیمشک، گتوند و لالی تحت پوشش بیمه تکمیلی و خدمات بیمه‌ای دارد.

زمانی گفت: شعبه بیمه دانا در دزفول در حال حاضر ۱۲ نماینده دارد که همراه با کارمندان دفتری برای حدود ۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده و قرار است در سال آینده نمایندگانی به این مجموعه در شمال خوزستان اضافه شوند.

وی افزود: برای ساختمان و تجهیزات شعبه بیمه دانا در دزفول نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از روز گذشته (شنبه) در سفری سه روزه برای بازدید و بهره برداری از چند شعبه بیمه و همچنین شرکت در چند نشست به استان خوزستان سفر کردند.

 

 

کد خبر 40457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =