کاهش مالیات تولیدکنندگان در ۱۴۰۰

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس با اشاره به کاهش ۵ درصدی مالیات تولیدکنندگان برای سال آینده در کمیسیون متبوعش، حمایت از تولید داخلی را ضروری دانست.

به گزارش اگزیم نیوز و به نقل از خانه ملت؛ رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مبنی بر کاهش ۵ درصدی مالیات دریافتی از تولیدکنندگان در سال آینده، گفت: با توجه به قرار گرفتن در سال جهش تولید و ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی، کمیسیون تلفیق تصویب کرد از تولیدکنندگان نسبت به سال گذشته ۵ درصد کمتر مالیات اخذ شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کاهش میزان مالیات دریافتی از تولیدکنندگان علاوه بر تشویق آن‌ها برای ادامه فعالیت در این حوزه، ثبات و ارزانی قیمت کالاها و افزایش کیفیت و کمیت تولیدات داخلی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه دریافت مالیات کمتر از تولیدکننده، قیمت کالاها را پایین می‌آورد، افزود: کاهش قیمت کالاها به نفع تولیدکننده و مصرف کننده به صورت توامان است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از الزامات و پیش‌نیازهای تحرک تولید به‌ویژه در شرایط فعلی، رفع مشکلات و چالش‌های واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه مالیات است.در توسعه تولید و فعالیت‌های اقتصادی در کشور، ضرورت اصلاح و تصویب قوانین و مقررات و فرآیند مالیات‌ستانی در جهت کاهش فشار بر تولید را دو چندان می‌کند.

کد خبر 39804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =