آزادسازی قیمت‌ خودرو صحت ندارد

سازمان حمایت قیمت‌گذاری خودروها را انجام خواهد داد و اگر این سازمان بعد از مدت زمان مشخص، قیمت‌گذاری نکرد هیئت مدیره خودروسازان می‌توانند قیمت های جدید را پیشنهاد دهند.

به گزارش اگزیم نیوز و به نقل از ایلنا، علی جدی در مورد حذف قیمت‌گذاری ۱۰ خودرو از شورای رقابت گفت: طبق طرح ساماندهی بازار خودرو قیمت‌گذاری این خودروها از شورای رقابت حذف و به سازمان حمایت داده می‌شود. قرار نیست که قیمت‌گذاری این خودروها به صورت آزاد انجام شود بلکه از طریق سازمان حمایت خواهد بود.

وی افزود: اگر سازمان حمایت بعد از مدت زمان مشخصی قیمت‌گذاری نکرد هیئت مدیره خودروسازان می‌توانند قیمتی پیشنهاد دهند.

نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد واردات پوشاک از کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله پوشاک استوک اظهار کرد: به دلیل شرایط ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا میلیاردها دلار پوشاک تولید شده توسط تولیدکنندگان اروپایی و برخی کشورهای آسیایی روی دست‌شان مانده و به دلیل محدودیت‌های زیست‌محیطی حتی نمی‌توانند این البسه را بسوزانند و معدوم کنند.

وی ادامه داد: بنابراین از طریق تجار این محصولات را به قیمت بسیار نازل به دیگر کشورها می‌فرستند تا مصرف شود. نگرانی در این مورد این است که با ورود این محصولات به کشور تولیدکنندگان داخلی دچار مشکل شوند. اما آماری از میزان ورود این البسه و همینطور پوشاک استوک به کشور وجود ندارد.

 

 

کد خبر 39019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =