ارائه «کارت یارانه خرید کودهای فسفره و پتاسه» به کشاورزان

وزیر جهادکشاورزی گفت: این وزارتخانه به منظور رفع مشکل تامین کودهای فسفره و پتاسه برای کشاورزان با در نظر گرفتن یک یارانه، تسهیلاتی را در قالب کارت تهیه و در اختیار کشاورزان قرار خواهد داد.

به گزارش اگزیم نیوز از خانه ملت، کاظم خاوازی با اشاره به آخرین اقدامات این وزارتخانه برای ساماندهی قیمت کود‌های کشاورزی در کشور گفت: بخش عمده‌ای از قیمت کودهای شیمیایی نسبت به قیمت سال گذشته تفاوتی زیادی نداشته است، از حدود 3 میلیون تُن کود شیمیایی در حال حاضر 2.4 میلیون تُن آن با همان قیمت پارسال توزیع می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت افزود: تنها در بحث کودهای فسفره و پتاسه مشکلاتی وجود دارد که اکنون وزارت جهاد کشاورزی با در نظر گرفتن یارانه‌ای برای آن، تسهیلاتی را در قالب کارت تهیه و در اختیار کشاورزان قرار می‌دهد تا آنها بتوانند کودهای فسفره و پتاسه مورد نیاز خود را تامین کنند.

شایان ذکر است اخیرا افزایش قیمت 500 درصدی کودهای شیمیایی در کشور مورد اعتراض کشاورزان و بسیاری از نمایندگان مجلس قرار گرفته و وکلای ملت بارها طی تذکراتی در صحن علنی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

کد خبر 37603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =