مهلت ندادن بانک ها به بدهکاران اقتصادی آسیب زا است

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از عملکرد بانک ها انتقاد کرد و گفت: بانک ها به اقتصاد کشور خدمت نمی‌کنند چرا که به سربازان جنگ اقتصادی که بدهی دارند مهلت نمی دهند و این می تواند موجب آسیب هایی جبران ناپذیر شود.

به گزارش اگزیم نیوز ا ایرنا، سیدعبدالوهاب سهل آبادی  روز پنجشنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان افزود: با توجه به اینکه قوه قضائیه و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای رفع موانع تولید پای کار آمده اند اما همچنان همکاری نکردن بانک ها در همه استان ها از جمله کرمان وجود دارد.

وی به اتفاقی که به دلیل بدهی بانکی و عدم همکاری بانک در دادن ۱۰ روز مهلت به یکی از فعالان اقتصادی در یکی از استان های کشور رخ داده بود، اشاره کرد و اظهار داشت : به قیمت گرفتن جانی باید بدهی بانک ها پرداخت شود و این به دور از انصاف و وجدان است.

سهل آبادی افزود: هر روز صبح یک مساله جدید برای فعالان اقتصادی علم می شود و آن ها را از کارهای اصلی بازداشته و درگیر حاشیه می کند .

استاندار کرمان نیز در این نشست در ارتباط با عدم اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید گفت: مشکل کارگروه رفع موانع تولید از همان ابتدا این بوده که مدیران اجرای برخی از مصوبات ارائه شده از سوی این کارگروه را خلاف قانون می دانند.

کد خبر 36300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =