سردی هوا در روزهای آینده موجب آماده باش صنعت برق شد

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: پیش بینی سازمان هواشناسی نشان از سرد شدن هوا در روزهای آینده دارد و برهمین اساس صنعت برق برای روزهای سرد آماده است.

به گزارش روز چهارشنبه اگزیم نیوز از پایگاه خبری توانیر، «محمدحسن متولی زاده» افزود:صنعت برق با این اقدام های فراگیر، برای هفته سرد پیش رو آماده می‌شود.

وی،  از آغاز دور چهارم اقدام فراگیر با هدف مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و تنظیم روشنایی‌های معابر در سراسر کشور خبرداد و گفت: این برنامه با هدف تعدیل و تنظیم روشنایی معابر و مقابله با مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در دو روز متوالی اجرا خواهد شد.

متولی زاده در عین حال استفاده از کنتورهای فهام و تنظیم ساعت‌های نجومی مدارات روشنایی و یک درمیان کردن چراغهای روشنایی معابر را از دیگر محورهای این برنامه سراسری عنوان کرد .

وی گفت:در کنار مقابله با دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز که به نوعی تجاوز به حقوق مردم تلقی می‌شود، توسعه بکارگیری نرم افزار برق من در اخذ گزارش‌های مردمی نیز در دستور کار این برنامه سراسری خواهد بود.

مدیرعامل توانیر همچنین با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص ورود  جبهه هوای سرد به کشور، تصریح کرد:
 این برنامه سراسری از فردا (پنجشنبه) ۳۰بهمن ماه آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
 پیش از این صنعت برق در سطح شرکت های توزیع سراسر کشور، با برگزاری سه برنامه سراسری، برای افزایش پایداری، تاب آوری و پیش گیری از بروز مشکلات در شبکه های توزیع اقدام کرده بود.
 بیش از یکهزار اکیپ های عملیاتی در قالب گروه های ۲ تا ۳ نفره اقدام به رفع مشکلات و بهینه سازی شبکه های توزیع با محورهای تنظیم شده می‌کنند.

پیشترمدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: طرح تعدیل روشنایی معابر تاکنون موفق به اصلاح روشنایی ۷۲۰ هزار چراغ در جاده های برون شهری و معابر شده است.

کد خبر 34142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =