با تفکر اصولی و سیستماتیک می توان انگیزه بیشتر ایجاد کرد

به گزارش اگزیم نیوز محمدرضا نعمت زاده گفت: ضرورت تصمیم گیری به موقع برکسی پوشیده نیست چرا که در کنار تعامل و مدارا کردن، موضوع تصمبم گیری نیز از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه کرد.
وی در ادامه سخنان خود شرایط پسا برجام و نقش مدیران و سازمانها را در حرکت روبه جلوی اقتصادی مورد اشاره قرار داد و گفت:  برای رشد و توسعه نیازمند کار و فعالیت بیشتر هستیم و باید تلاش کنیم تا شرایط پسا برجام بتواند تحول خوبی را به دنبال داشته باشد.
نعمت زاده خطاب به مدیران و مسئولان سازمانی گفت: شما باید با تفکر در خصوص اینکه وظیفه شما در قبال شرایط پس از برجام چه خواهد بود به ما کمک کنید و با ایجاد امید و شادابی در شهرکها ،‌زمینه سرمایه گذاری بیشتر را فراهم آورید .
وی خاطرنشان کرد: باید موجی ایجاد کنید تا روند اقدامات و توسعه و پیشرفت مهیا شود که دراین راه با تفکر اصولی.و سیستماتیک می توانید انگیزه بیشتر ایجاد کنید.
وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در این زمینه برگزاری بازدیدها و تورهای صنعتی را برای مسئولان ،‌دست اندرکارارن و مردم مورد تاکید قرار داد وگفت: این اقدام موجب می شود تا از نزدیک بتوان با وظایف ؛‌کمبودها و اقدامات آشنا شد.

کد خبر 3166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =