باید دستآوردهای اقتصادی دوران چهل ساله انقلاب برای مردم تبیین شود

عسکری در جلسه ستاد مرکزی گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این وزارتخانه، بر لزوم تبیین دستآوردهای اقتصادی دوران چهل ساله انقلاب اسلامی برای مردم، تاکید کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در جلسه ستاد مرکزی گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این وزارتخانه، بر لزوم تبیین دستآوردهای اقتصادی دوران چهل ساله انقلاب اسلامی برای مردم، تاکید کرد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای ستاد مرکزی گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی وزارتخانه برگزار شد، عسکری طی سخنانی با اشاره به ویژگی های امسال و فضاسازی های بین المللی بر علیه ایران اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند تا چهره نظام را در اذهان مردم مخدوش کنند.

وی افزود: در برنامه های بزرگداشت دهه فجر امسال باید دستآورد های منحصر بفرد انقلاب اسلامی مانند وحدت ملی،  موفقیت های حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی برای مردم، تشریح و تبیین شود.

رییس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزارت اقتصاد تاکید کرد: وحدت ملی موجود در کشور، سرمایه عظیم دوران انقلاب اسلامی است که طی چهل ساله گذشته، عامل موفقیت و پیروزی کشور در مقابل تهدیدات دشمن بوده است.

وی با بیان اینکه، ایران در حال حاضر در حوزه های مختلف دارای جایگاه بین المللی و جزو چند کشور نخست دنیا است، اظهار داشت: این دستآوردها، مربوط به چهل سال گذشته است که توسط نظام جمهوری اسلامی حاصل شده است.

عسکری تصریح کرد: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید در این چارچوب، تدوین و اجرایی شود و هدف آن اقناع افکار عمومی باشد. 

وی گفت: هدف دشمنان، القاء این نکته به مردم ایران است که نظام جمهوری اسلامی ایران، در مواجهه با مسایل و مشکلات، بویژه در بخش اقتصادی ناموفق است و این در حالی است که اقتصاد ایران دارای ظرفیت های خارق العاده و شگرفی است که با اتکا به این ظرفیت ها، تا کنون توانسته ایم بر بزرگ ترین مشکلات فائق آمده و این توانایی را داریم که دسیسه های دشمنان را در آینده نیز خنثی کنیم.

عسکری با اشاره به یکی از دستآوردهای اقتصادی کشور اظهار داشت: پس از انقلاب در بازار سرمایه قابلیت های بسیار خوبی ایجاد شده است و ابزار های مالی متنوعی برای تامین مالی در اقتصاد ایران وجود دارد که امروز سرمایه گذاران از این ابزارها، خوب استفاده می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد همچنین تدوین و اجرای برنامه های اثرگذار در چارچوب عملکرد چهل ساله مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی طی دهه مبارک فجر را ضروری دانست.

در ادامه این جلسه، سیدمالک حسینی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصاد و دبیر ستاد، طی سخنانی، با تشریح برنامه های دبیرخانه ستاد برای دهه مبارک فجر، بکار گیری ظرفیت های فضای مجازی و محیطی از جمله اولویت های  اطلاع رسانی عملکرد وزارت اقتصاد در دهه مبارک فجر را مهم دانست.

در ادامه جلسه،  اعضای ستاد در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیماتی را اتخاذ کردند.

کد خبر 26145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =