جایگاه منحصر به فرد گمرک ایران در جهان

گمرک ایران در بهره گیری از فن آوری های نوین گمرکی جزو گمرکات برتر جهان محسوب می شود

معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران اعلام کرد : گمرک جمهوری اسلامی ایران در بهره گیری از فناوری های نوین و سامانه های هوشمند جزء گمرکات برتر سطح جهان محسوب می شود و این مهم به همت تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی حاصل شده است.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از گمرک، علی بعیدی مفردنیا که در مراسم معارفه سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان هرمزگان سخن می گفت با بیان این مطلب، اظهار داشت: در سال گذشته در زمینه کشف مواد مخدر رتبه نخست جهانی و در کشف کالای قاچاق در بین گمرکات جهان رتبه دوم را کسب نموده ایم.

بعیدی افزود: سیاست مدیریت جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه مهم سازمان خواهد بود و این رویکرد جدید قطعا پیامدهای مثبت و ارزشمندی را برای گمرک به ارمغان خواهد آورد.

معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش محوری گمرک در اجرای سیاستهای کلان اقتصادی کشور اظهار داشت: از زمان اجرای سامانه نوین گمرکی و هوشمندسازی فرآیندها، گمرک هر ساله به عنوان دستگاه شاخص و برتر در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی مطرح شده است.

بعیدی از نقش مهم و استراتژیک گمرک شهید رجایی به عنوان بزرگترین گمرک اجرائی کشور نام برد و اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های انجام شده در طول مدیریت آقای دشتانی در این ستاد بسیار مهم و ارزنده بوده و امیدواریم این روند مثبت با مدیریت جدید نیز استمرار یابد و توفیقات بیشتری در راستای معرفی هرچه بهتر گمرک حاصل گردد.

کد خبر 26095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =