مبادله تجاری بیش از ۳ میلیارد یورویی در سال ۲۰۱۷

رییس بخش اقتصادی سفارت المان در ایران: مبادلات تجاری بیش از ۳ میلیارد یورویی بین ایران و آلمان در سال ۲۰۱۷ بالاترین حجم را در ۶ سال اخیر داشته که دولت آلمان ضمن تاکید بر پایبندی به توافق برجام از صادرات بیشتر ایران به آلمان استقبال می کند.

رییس بخش اقتصادی سفارت المان در ایران: مبادلات تجاری بیش از 3 میلیارد یورویی بین ایران و آلمان در سال 2017 بالاترین حجم  را در 6 سال اخیر داشته که دولت آلمان ضمن تاکید بر پایبندی به توافق برجام از صادرات بیشتر ایران به آلمان استقبال می کند.

به گزارش اگزیم نیوزهمایش تجاری – اقتصادی ایران و آلمان امروز در اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان برگزار شد. این همایش با حضور مجتبی خسروتاج معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران، مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت، هیات رییسه و مدیرت اتاق بازرگانی ایران و آلمان ، کریت مینتس رییس بخش اقتصادی سفارت آلمان در تهران، نمایندگان شرکت های بوش، زیمنس ، فولکس واگن و رودل با دو نشست تخصصی و گفتگوی تجاری – اقتصادی  با محوریت چالش های سرمایه گذاری خارجی در ایران و  و موانع بانکی برگزار شد.

همچنین در این همایش نمایندگان بانک ایران و اروپا، بانک سپه و بانک صنعت و معدن نیز درخصوص موانع و مقررات بانکی بعد از برجام در مسیر مبادلات تجاری ایران و آلمان گفتگو کردند که ضمن ارایه اطلاعات لازم به سوالات برخی از شرکت های آلمانی حاضر در همایش نیز پاسخ دادند.

کد خبر 23883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =