تهران با هرگونه ممانعت از جابجایی گوشت مرغ بین استان‌ها مخالف است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ستاد تنظیم بازار این استان، هیچ تصمیمی مبنی بر جلوگیری از خروج گوشت مرغ از تهران اتخاذ نکرده و با هر گونه ممانعت از جابجایی گوشت بین استان ها مخالف است.

به گزارش اگزیم نیوز، حشمت الله عسگری در گفت و گویی ایرنا ضمن تکذیب موضع اتحادیه مرغداران گوشتی پایتخت در خصوص ممنوعیت خروج مرغ از تهران اعلام کرد: بطور اساسی تامین و تنظیم بازار انواع کالاها، کشوری دیده می شود و هر گونه ممانعت توسط استان خاص باعث مقابله به مثل و خدشه دار شدن کل زنجیره تامین می شود.

وی یادآورشد: هر استان  فقط در تولید چند قلم کالا می تواند خودکفا باشد و در باقی کالاها از دیگر استان ها وارد کننده است.

عسگری تاکید کرد: ممانعت از جابجایی کالا میان استان ها بازار را آشفته خواهد کرد و در روند تامین و عرضه محصولات مورد نیاز مردم اختلال ایجاد می کند.

براساس این گزارش، پیش از این عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اعلام کرده بود که تهران توانایی تولید فقط هشت درصد از گوشت مرغ مورد نیاز خود را دارد و باقی محصول را باید از سایر استان ها وارد کند.

از شامگاه گذشته خبری در سایت های مختلف به نقل از مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی پایتخت مبنی بر ممنوعیت از صادرات گوشت مرغ از تهران در حال انتشار و باز نشر است که این خبر از سوی استانداری تکذیب و رد شد.

کد خبر 20407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =