2020 December 5   ,   ٢٠ ربيع الثاني ١٤٤٢   ,    شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹     
کد خبر : ۳۷۷۱۲ گروه : تجارت بین الملل تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹
افزایش سهم چین در تجارت خارجی اوراسیا به ۲۰ درصد

معاون وزیر بازرگانی چین اعلام کرد که سهم این کشور در گردش مالی تجارت خارجی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا از ژانویه تا اوت سال جاری میلادی به ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش اگزیم نیوز از خبرگزاری تاس، وانگ شوون، معاون وزیر بازرگانی چین روز سه شنبه اعلام کرد که سهم این کشور در گردش مالی تجارت خارجی کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا از ژانویه تا اوت سال جاری میلادی به 20 درصد افزایش یافت.

این مقام چینی همچنین گفت: میزان گردش مالی تجارت بین چین و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به دلیل بحران کرونا از ژانویه تا اوت، اندکی کاهش یافته است.

وی افزود: سهم چین در تجارت خارجی اتحادیه اقتصادی اوراسیا به 20 درصد افزایش یافته است و این امر موقعیت چین را به عنوان بزرگترین شریک تجاری این اتحادیه تقویت می کند.

وانگ شوون در ادامه گفت: سرمایه گذاری های چین در اتحادیه اقتصادی اوراسیا در این مدت به رشد خود ادامه داده و به 710 میلیون دلار رسیده است که نسبت به سال گذشته 7.9 درصد افزایش داشته است.

ارسال خبر به ديگران

نام شما:
ايميل شما:
ايميل گيرنده:
توضيح:
کلیدواژه ها : اوراسیا     |     اتحادیه اوراسیا     |     تجارت     |     چین     |    
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
نظر شما :
مشاهده نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
نظر شما :
آخرین اخبار
پربیننده ترین اخبار
دیگر رسانه ها
توقف صادرات ممنوع
توقف صادرات ممنوع ​عضوانجمن صادرکنندگان و بافندگان فرش دستبافت گفت: صادرات حتی در زمان کمبود کالا، منجر به رشد اقتصادی و گردش سرمایه می شود به طوری که تولید بیشتری را به همراه می آورد؛ بنابراین نباید صادرات را در هیچ ...
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ |
نظرسنجی
3.238.107.166
بزرگترین چالش صادراتی کشور در حال حاضر چیست؟



ارسال
تلگرام
=
قیمت ارز
نام قیمت زنده درصدتغییر مبلغ تغییر کمترین بیشترین
قیمت سکه و طلا
نام قیمت زنده کمترین بیشترین
نرخ لایبور و یوریبور
euriborRate euriborPercentage euriborDate
liborRate liborPercentage liborDate
آب و هوا
نمایشگاه واردات شانگهای؛ فرصتی برای توسعه صادرات به چین
نمایشگاه واردات شانگهای؛ فرصتی برای توسعه صادرات به چین سه سال است که دولت چین در ابتکاری برای حضور گسترده‌تر شرکت‌های خارجی با هدف توسعه صادرات به این کشور، نمایشگاهی را تحت عنوان «نمایشگاه واردات شانگهای» برگزار می‌کند که این اقدام فرصتی برای تقویت ...
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ |
تلگرام
ارسال خبر به ديگران

نام شما:
ايميل شما:
ايميل گيرنده:
توضيح: