تاکید وزیر اقتصاد امارات بر توسعه روابط با ایران در همه حوزه‌ها

وزیر اقتصاد امارات متحده عربی با استقبال از سرمایه‌گذاری در ایران، گفت: روابط دو کشور باید در همه حوزه‌ها توسعه پیدا کند

به گزارش اگزیم نیوز از وزارت راه و شهرسازی، «بن الطوق الماری» رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات روز چهارشنبه در این اجلاس افزود: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و این کشور از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

وزیر اقتصاد امارات، جلسه امروز را نشانی از عزم دو کشور برای توسعه روابط به همت دولت‌های طرفین دانست و ادامه‌داد: در ایام گذشته روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور به خوبی توسعه پیدا کرده بود، اما باید روابط در همه حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

بن الطوق الماری تصریح‌کرد: امارات در بین شرکای تجاری خود پس از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد که سال گذشته هم این میزان ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه‌کرد: حجم صادرات از امارات به ایران در سال گذشته به ۲۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان می‌دهد طرفین علاقه‌مند به توسعه روابط در همه حوزه‌ها هستند.

بن الطوق الماری گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

کد خبر 73365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =